Умови надання послуг

1. Загальні положення

     Ці правила регламентують процес купівлі-продажу в інтернет-магазині Субстрати ПП Кардаш http://substrat.kardash.com.ua .  Уважно ознайомтеся з умовами надання послуг нашим інтернет-магазином. Відкриваючи будь-яку сторінку веб-сайту або натисканням кнопки "ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ" Ви підтверджуєте свою згоду з даними Правилами, а також з усіма іншими документами й правилами, викладеними в розділах інтернет-магазину.

       Відповідно до статті 642 «Цивільного кодексу України», замовлення товару на сайті інтернет-магазину Субстрати ПП Кардаш www.substrat.kardash.com.ua здійснюється на підставі акцепту  (прийняття) Покупцем у повному обсязі пропозиції про купівлю (оферти) Продавця. Умови оферти і укладеного на її основі Договору купівлі-продажу Ви можете побачити нижче.

     У разі, якщо Ви не згодні із нижченаведеними Правилами, - не користуйтеся цим сайтом.

      Ці умови можуть у будь-який час оновлюватись без попереднього повідомлення про це користувачу. Кожного разу, коли Ви використовуєте веб-сайт Субстрати ПП Кардаш www.substrat.kardash.com.ua  перевірте умови використання на наявність змін. 

2. Правові основи діяльності магазину

     Інтернет магазин Субстрати ПП Кардаш www.substrat.kardash.com.ua здійснює свою діяльність згідно чинного законодавства України: Закону України "Про захист прав споживачів", Свідоцтва про реєстрацію фізичної особи-підприємця, інших нормативних актів, що регулюють дистанційну торгівлю.

        Інтернет-магазин Субстрати ПП Кардаш www.substrat.kardash.com.ua є власністю продавця ФОП Кардаш А.Ю. і призначений для дистанційного продажу торф’яних субстратів і супутніх товарів (надалі Товарів)  та послуг  через мережу інтернет.

   Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів"  магазин гарантує, що всі виставлені для продажу товари не мають   шкідливого впливу на здоров'я людини і є безпечними за умови дотримання правил використання.   Інтернет - магазин Субстрати ПП Кардаш www.substrat.kardash.com.ua гарантує якість і відповідність заявленим характеристикам представлених товарів.

    Продавець має  право розміщувати в інтернет-магазині, змінювати, видаляти будь-яку інформацію про свої товари та послуги, змінювати ціни на товари та послуги, а також припинити функціонування інтернет-магазину на свій власний розсуд і без завчасного попередження.

     Інформація, розміщена в інтернет-магазині, є загальнодоступною. Використання сайту інтернет-магазину для ознайомлення з  інформацією про товари і послуги , та  оформлення замовлень є для користувачів безкоштовним. Для перегляду інформації про товари та послуги від користувача не вимагається реєстрація. З метою отримання покупцем додаткових переваг користування інтернет-магазином, як то: знижки, бонуси, розсилка повідомлень тощо, може бути запроваджена обов’язкова реєстрація на веб-сайті. Умови такої реєстрації визначаються Продавцем.

      Інтернет-магазин не несе відповідальності за зміст та достовірність відомостей, наданих користувачем при реєстрації на сайті та оформленні замовлення.

     За згодою користувача інтернет-магазин має право направляти  засобами електронної пошти, СМС або іншими чином інформацію про свої товари і послуги, рекламні матеріали та  інші відомості про переваги його використання.

      Операції з придбання товарів та послуг з використанням інтернет-магазину Субстрати ПП Кардаш www.substrat.kardash.com.ua регулюються договором - офертою на купівлю товару (надалі «договір»). Сплативши самостійно оформлене в інтернет-магазині замовлення, Покупець отримує у власність замовлений товар або послугу на умовах договору.

3. Статус покупця

     Покупцем може бути фізична або юридична особа, що самостійно або по телефону через менеджера оформила замовлення на ресурсі інтернет-магазину Субстрати ПП Кардаш www.substrat.kardash.com.ua на умовах публічної оферти.

     Факт оплати Покупцем оформленого в інтернет-магазині замовлення означає прийняття ним умов публічної оферти інтернет-магазину та укладення договору.

    Покупець несе відповідальність за достовірність наданих при реєстрації і оформленні замовлення відомостей.  

4. Режим роботи магазину

    Через сайт www.substrat.kardash.com.ua замовлення приймаються цілодобово. По телефону  +38 0959201412  замовлення приймаються з 09.00 до 17.00 з понеділка по п'ятницю. Відправлення здійснюється з понеділка по п'ятницю з 10.00 до 17.00. 
     Ваші замовлення обробляються протягом 24 годин і можуть бути виконані протягом 2-3 днів. Строк виконання може збільшуватися через те, що замовлення надійшло в нічний час або у вихідні й святкові дні.

5. Замовлення товару

    Замовлення в режимі ON-LІNE .  На нашому сайті www.substrat.kardash.com.ua  на підставі приведених ілюстрацій та описів виберіть товари, натискаючи на кнопку "В кошик". Відібрані товари складаються до Вашого віртуального кошика, підраховується їхня кількість й загальна вартість. Вміст кошика можна довільно змінювати. Покупець заповнює електронну форму Замовлення на товар і відправляє його Продавцеві за допомогою мережі Інтернет.
      Зробити замовлення можуть тільки зареєстровані користувачі, тому при натисканні кнопки "Оформити замовлення", буде запропоновано Авторизуватися або Зареєструватися, якщо ви не зробили цього раніше. 
       Якщо Ви не є зареєстрованим користувачем  можете скористатися швидким оформленням. Для цього після додавання товару, що сподобався Вам, до кошика натисніть кнопку "Оформити замовлення". Вам буде запропонована форма, в яку необхідно записати дані про Вас:  прізвище, ім'я, по батькові, телефон і т.п. Рекомендуємо вказувати Ваші дійсні дані, оскільки вони необхідні для виконання замовлення. Після заповнення, на зазначену Вами електронну поштову скриньку буде висланий лист із переліком обраних Вами товарів. Відповідати на нього потрібно лише при необхідності щось змінити в замовленні. Найближчим часом з Вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей замовлення.
       Ви можете зареєструватися в магазині (реєстрація безкоштовна), і Вам не потрібно буде кожен раз заповнювати поля оформлення замовлення. Крім того, Ви зможете робити покупки, відслідковувати свої замовлення і їхню статистику, переглядати історію замовлень, зроблених Вами в нашому магазині, управляти своєю контактною інформацією, підписуватися на новині магазина, вільно спілкуватися на нашому форумі, залишати свої відгуки й побажання в гостьовій книзі. Стан вашого кошика зберігається й при наступному візиті магазин буде пам'ятати, що у Ви до нього поклали. Вашому замовленню привласнюється унікальний номер. При виникненні яких-небудь труднощів ви зможете легко з'ясувати, що із замовленням, у переписці з менеджерами магазину.       

      Замовлення по електронній пошті. Ви можете зробити замовлення  пославши лист по електронній пошті на сторінці «Контакти»  .Лист повинен містити список товарів, які Ви хотіли б замовити, а також контактний телефон, бажаний спосіб  й адресу доставки. Після одержання листа наші оператори зв'яжуться з Вами по телефону для уточнення замовлення, умов і строків доставки.

     Замовлення по телефону.  Ви можете зробити замовлення по телефону +38 0959201412   з 10.00 до 17.00 в робочі дні.

        Мінімальна сума замовлення в нашому магазині без врахування витрат на доставку становить 90 гривень. Якщо  Ви бажаєте зробити замовлення на меншу суму, погодьте умови такого  замовлення  з менеджером по телефону.

        Усі витрати пов'язані з відправленням/доставкою посилки/грошей здійснюється за рахунок покупця.

        У випадку неможливості виконання (повністю або частково) замовлення Продавцем, Покупець не має права вимагати сплати неустойки або інших штрафних санкцій, пов'язаних з невиконанням замовлення, за винятком випадків, передбачених дійсними Правилами.
       Покупець несе всю відповідальність за повідомлення Продавцеві вірних відомостей про себе, свою поштову адресу й інші відомості, необхідні для виконання сторонами зобов'язань із продажу товару і його оплати. Продавець не несе відповідальності за невиконання замовлення якщо Покупець вказав  недостовірні відомості про себе . Повторна доставка товару, а також інші дії з боку Продавця здійснюються тільки за узгодженням сторін з віднесенням відповідних додаткових витрат на Покупця.   

        Вважається що Продавець повністю виконав свої зобов'язання із продажу товарів з моменту прийняття товару Покупцем або іншою, уповноваженою ним, особою від кур'єра, або передачі товару транспортній компанії. 

      Покупець може відмовитися від замовлення на будь-якій стадії його оформлення.

6. Обробка і формування замовлення

      Зазвичай замовлення обробляються в той же день, в окремих випадках до 3-х днів. При відсутності деяких товарів на складі, у рахунок-фактуру вони не включаються і без узгодження з Покупцем іншими не заміняються. Після обробки й формування замовлення, на зазначений вами e-maіl й у ваш кабінет менеджером виставляється рахунок-фактура. У випадку, якщо в 3-х денний строк після оформлення замовлення на ваш e-maіl не надійшов рахунок, будь ласка, сповістите про це менеджера. На деякі адреси листи іноді не доходять, перевірте папку «спам» Вашої пошти. У випадку передоплати замовлення, моментом прийому замовлення є день надходження грошей на розрахунковий рахунок. 
      Виписаний товар заноситься  у резерв на 3 робочих дні, за які вам необхідно зробити оплату. 
      Якщо отримане замовлення за якихось причин (неправильно зазначений телефон і т.п. ) не підтверджене менеджером протягом 3 днів, воно анулюється. Як тільки Ваше замовлення буде оброблене, оператор зв'яжеться з Вами по зазначеному в замовленні номеру телефону для підтвердження замовлення й уточнення строків доставки. Якщо Ви вказали бажаний час дзвінка в коментарях до замовлення, оператор зв'яжеться з Вами в зазначений час.  Якщо Ви не вказали бажаний час дзвінка, оператор зв'яжеться з Вами найближчим часом з моменту одержання замовлення, або наступного дня , якщо замовлення було відправлено не в робочий час.

7. Оплата

      В інтернет-магазині вказані дрібно-гуртові ціни. В ціну включено вартість підготовки товарів до відправлення та транспортні витрати з доставки товарів до складу Нова пошта в м. Здолбунів. Якщо Ви обираєте іншого перевізника , може бути додаткова плата за доставку товару на склад перевізника в м. Рівне.

      Оплата проводиться тільки після підтвердження Вашого замовлення менеджером. З огляду на обраний варіант оплати, менеджером будуть надані реквізити для здійснення платежу. Якщо ви збираєтеся оплатити прострочений рахунок, обов'язково зв'яжіться з менеджером для уточнення наявності товару. Комісія при здійсненні платежу не входить у вартість замовлення й доставки, оплачується покупцем окремо. Будь ласка, заздалегідь поцікавтеся розміром комісії в обраному банку.
    Увага! У результаті обробки й формування замовлення, через можливу відсутність деяких товарів або перевищення ваги, загальна сума може змінитися. Дочекайтеся підтвердження замовлення і одержання рахунку! 

     Після здійснення платежу відправте повідомлення  про зроблену оплату через форму на сторінці  «Контакти»  , або повідомте менеджера по тел. +38 0959201412 вказавши: 
   - прізвище, ім'я; номер замовлення;  оплачену суму; спосіб і місце оплати;  дату й час платежу.

8. Доставка

       Після надходження від Вас коштів, протягом двох робочих днів магазин передасть ваше замовлення в транспортну компанію. Після відправлення вам повідомлять на e-maіl і по телефону номер декларації або квитанції посилки з вашим замовленням, орієнтовну дату її прибуття, вартість доставки. Для одержання посилки вам необхідно мати із собою паспорт, якщо ви одержуєте посилку особисто, або  доручення, якщо ви представляєте інтереси одержувача. 
       Відправлення з післяплатою можливі тільки Новою поштою. 
      Уважно оглянете посилку на предмет цілісності впакування. У випадку сумніву в цілісності впакування, у присутності працівника транспортної компанії  проведіть огляд вмісту посилки, звірте його із вкладеним переліком товару. При необхідності складіть Акт про огляд, у якому опишіть стан упакування й товару, характер ушкоджень. Після складання Акту клієнт повинен, не забираючи товар, зв'язатися з менеджером Інтернет - магазину й надати копію Акту про огляд товару. Менеджер вивчить ситуацію й вживе заходів для вирішення проблеми. Якщо працівники служби доставки відмовляють вам у проведенні огляду й складанні Акту, ви в праві не підписувати товарно-транспортні документи й не забирати товар. Наявність підпису вантажоодержувача в супровідних документах означає, що товар отриманий і претензій до постачальника й служби доставки немає.
      При доставці замовлення сторонніми організаціями ми не можемо прийняти на себе відповідальність за доставку в точно заявлений час або до заявленої дати (хоча постараємося прикласти для цього всі розумні зусилля). Так само, наша компанія не приймає на себе ніяких зобов'язань по відшкодуванню будь-яких збитків Покупця, прямих або непрямих, які можуть бути наслідком несвоєчасної поставки товарів.
     Покупець зобов'язується здійснювати приймання замовлення на ту адресу, що була ним вказана, або забезпечити приймання замовлення довіреною особою чи організацією. Після одержання замовлення вся відповідальність за збереження товару й ризики втрати переходять до Покупця, або його довіреної особи.
     Переходом права власності є момент підпису клієнта на квитанції (видатковій накладній) про одержання товару. 
     Ризик неправильної доставки замовленого й заздалегідь оплаченого товару на користь третьої особи (якщо доставка за бажанням клієнта здійснюється без пред'явлення одержувачем паспорта або іншого документа, що засвідчує особу,) несе клієнт. 
     У випадку якщо клієнтом зазначена помилкова адреса, через що доставка замовлення виявилася неможливою, він повідомляється про це в найкоротший термін. Замовлення може бути доставлене повторно по новій адресі, зазначеній клієнтом, при цьому всі додаткові витрати й ризик збільшення строків доставки лежать на клієнті.

Докладно про доставку ознайомтеся на сторінці ДОСТАВКА нашого сайту.

9. Знижки

       В інтернет-магазині на деякі товари діють  персональні, акційні, сезонні або святкові знижки.
       Для гуртових покупців існує спеціальна система знижок.  Надання знижки не автоматизоване, тому нагадайте менеджеру  що Вам потрібна знижка.

10. Гарантійні зобов'язання

     На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на умовах виробника цих товарів.

11. Повернення й обмін товарів

      Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» Покупець може повернути або обміняти  придбані в інтернет-магазині Субстрати ПП Кардаш www.substrat.kardash.com.ua товари належної якості за умови виконання всіх норм передбачених Законом. В випадку заміни товарів при різниці в ціні Продавець проводить необхідний перерахунок із Покупцем.

       Товар належної якості Покупець може повернути на протязі 14 днів з моменту отримання. При цьому обов'язкові умови:

 - повне збереження товарного виду, експлуатаційних якостей й упакування;

 - товар повертається тим же способом, що й був отриманий, в оригінальному  впакуванні, разом із супровідними документами, без ушкоджень; 
 - відшкодовується тільки вартість товару (без витрат на пересилання, комісії й ін.). 

      Гроші Покупцю повертаються на протязі  7 днів після повернення товару. 

     При наявності мотивованої претензії  Покупець має право повернути товар протягом 14 днів від дня його одержання, якщо його споживчі властивості не відповідають тій інформації, яку він одержав у нашому магазині або були заявлені виробником. При цьому обов'язкова умова - повне збереження товарного виду, експлуатаційних якостей й упакування. Магазин Субстрати ПП Кардаш www.substrat.kardash.com.ua зобов'язується повернути гроші або обміняти такий товар. Магазин за свій рахунок замінить некоректно сформовані замовлення (за умови повного повернення замовлення, або помилкової позиції) і повністю компенсує покупцеві вартість послуг (поштових витрат) по поверненню замовлення/товару. 

    Повний текст  Закону про захист прав споживачів

       Якщо у Вас виникли питання або побажання, Ви можете задати їх  електронним листом на сторінці КОНТАКТИ нашого сайту, або по телефону +38 0959201412